Wow, ledig dag!

Idag är jag ledig, vädret ser lovande ut! Vilken kombination, annars brukar det ju regna när man är ledig för att man inte ska kunna gå ut eller något alls!
En konstig grej är att varje gång jag är ledig så vaknar jag så himla tidigt, sen är jag trött hela jäkla dagen, förstår inte vad problemet är, men hade jag varit på jobbet så hade jag dött innan jag hade kommit upp haha!
Det är mindre än 2 månader kvar tills vi åker till Makedonien, det ska bli skönt, men det är ändå Djerba jag längtar till, kollade bilder och olika sidor igår på google. Jag tycker att det ser fint ut! Tänkte vi skulle hyra varsin scooter med R och köra runt på ön, får se men det hade varit väldigt skoj. När vi va där sist så hyrde vi fyrhjuling, det måste vara det roligaste jag kört!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback