Update

Min kusin från makedonien är här, känns så himla skoj! Hon och hennes blivande är så glada, jag är minst lika glad för dem! I sommar blir det party :)
Jag har sökt till chefsutbildningen igen, va på intervju förra veckan, så nu ber jag till gud att jag kommer in! Måste få lite omväxling i livet känner jag! Jag älskar verkligen mitt jobb, det gör jag! Men ibland så blir det lite för mycket! Men nu sitter jag som på nålar till midsommar!
Vi åker till makedonien i 10 dagar, bara för syrrans bröllop! På väg hem stannar vi i Beograd hos ett par vänner, ska bli skoj! Sen jobbar vi 1 månad och åker 3 veckor till Djerba i Tunisien! Tänk att inte behöva lyfta ett finger i 3 veckor! Det är ju himmelriket! Där blir det riktig semester, de flesta vet vad jag menar när jag säger att det aldrig blir riktig semester i makedonien. SÅ är det bara!
Vi planerade att åka till Trpejca eventuellt när vi ändå är i OHrid, men vi får se vad vi hinner med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback