ESC

God Morgon!
Eftersom många har kommenterat ESC så måste jag också göra det!
Jag trodde att Armenien eller Grekland skulle vinna och en till som jag inte minns just nu, men jag trodde aldrig att Tyskland skulle vinna, jag tycker att låten va väldigt cheezy! Men det är verkligen en låt som sätter sig på hjärnan, det måste jag erkänna!
Makedonien gick inte vidare, det tycker jag att han borde gjort. För det va många låtar i finalen som var sämre än Makedonien. Gjoko som sjöng gjorde ett bättre jobb nu är när han vann i Makedonien, plus att kvaliten på ljudet var hundra gånger bättre!
Sveriges låt var bra, men det ska inte vara ballader som vinner ESC.
Just det, den tredje jag trodde skulle vinna var Frankrike, det kommer bli årets sommarplåga tror jag! Man vill ju verkligen dansa loss när man hör den!
I förrgår var jag och fixade mina naglar, har bytt tjej nu. Alltid kul med lite omväxling och få testa någon ny. Lägger upp en bild lite senare!
Idag är jag ledig och imorgon ska jag till tandläkaren, ush och fy jag är så himla rädd. Min plånbok är också rädd, jag vet att det kommer kosta! Man är så jävla dum och inte går till tandläkaren på flera år!
Jag ska krypa ner i min säng några minuter till!
Caois!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback