Off work

Idag är jag ledig från jobbet, men jag ska jobba helgen. Men det gör inte så mycket! Jag ser fram emot vår efterlängtade semester som jag fortfarade jagar!
Kläderna ligger i tvättmaskinen, jag ska fixat ioprdning köket så nu kollar jag dammet på hyllorna haha, ska byta lakan också!
Jag funderade på en sak
Har du någonsin varit med om att någon snackar skit om någon annan bara för att få sig själv att framstå som fläckfri!? Det fick jag erfara för någon dag sedan, helt otroligt vad man inte gör att för att framstå som perfekt! Det kanske var sanningen jag fick höra, men ändå man kanske inte ska få fram för hårt?!
Sedan fick jag en kniv i ryggen också, det var snällt tycker jag för jag högg tillbaka. Någon trodde att jag resonerade fel kring något. En högre person blev upppringd där jag blev ifrågasatt. Fråga mig istället. Jag spelar efter reglerna och gör inget om jag hade vetat att det var fel. Well, jag hade rätt och personen i fråga startade på en gång me ett rktigt rövslickeri där hon förklarade hur bra jag va på min sak bla bla! Man skall inte lyssna på folk runt om utan kom direkt till mig istället, det blir lättare så och du slipper skämmas nästa gng vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback