Soft lördag

Riste va på fiskepremiär imorse, kom hem med två fiskar som smakade gudomligt efter att jag fixat dom såklart ;)
Jag hann med ett och annat medan han var iväg, bl.a handla på Willys och tvätta! Kom precis på att kläderna fortfarande hänger där nere, men jag tar det imorgon! Har ju ändå inget bättre för mig :)
Brukar ju följa lite bloggar, Blondinbella, Kenza, Katrin men nu har jag hittat en ny AnaGina! Hon kör med sjuk "bl*tte humor", den går hem hos mig som fan! Har inte skrattat så mycket på länge. Det är roligt nör folk bjuder på sig själva och inte ska vara s jävla perfekta hela tiden! Hon bjuder verkligen på sig själv!

Igår va jag hos Suz och färgade hennes hår, idag sågs vi hon mamma och pappa :) Imorgon ska vi hem till M och G, dom fick ju en son för ett tag sen, så vi ska gå och titta till honom :)
Jag och R har bestämt oss för att köpa en sak om vi hittar det med bra pris, men jag säger inget förrän lite längre fram :9 Det ska bli skoj om vi lyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback