Bloggar

Gomorron!
Vaknade för en stund sen, mina grannar som bor en våning upp, de gör alltid något kl 8 på morgonen. Flyttar möbler tror jag, för det låter som fan! Så det spelar ingen roll om man är trött och vill sova, du FÅR inte sova! Punkt slut! Jag tycker det är pinsamt att gå upp och säga till, då får jag väl skita i att sova då!
Jag funderade på fenomenet bloggar, du får följa en människas liv till punkt och pricka nästan. Det finns många som inte utelämnar så mycket, det är ju sådana bloggar som vi alla tycker om. Man vill ju veta mycket och när man läser dagligen så tror man ju att man känner personen väldigt bra!
Det som jag också tycker är intressant är vad folk gör för att uppnå tusentals besökare och få en massa gratis saker from företag. Vi har ju fröken Kissie, som i stort sätt gör allt, men frågan är om det är så att Alexandra står för att det Kissie gör, vi har ju flera gången hört att det är hennes alter ego. Hon har ju nått dit hon vill i alla fall, sveriges största blogg!
Blondinbella gillar jag, hon är en drien tjej som verkligen gör det hon vill, sist fick ho ju ett miljonkonstrakt med Spotlife, vem hade tackat nej till det liksom! Inte jag i all fall!
Anagina, mycket roligt! Hon kör såna skämt som funkar hos mig, detta har gjort att jag går tillbaka till hennes blogg flera gången per dag! Någon mste vara sig själv i blogvärlden, det är hon verkligen!
Well, nu måste jag kommentera Prinsessan Madde, jag tycker fan synd om henne! Jnas, varför fria liksom när man varit otrogen, jag är inte riktigt med på noterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback