Väster-Runt

Hello alla mina kära läsare!

Idag har jag hållit igång hela dagen, är så himla slut så det är otroligt!

Jag hoppade in på jobbet 8-11, kollegorna var på möte. Dessutom bjöd Kappahl på tårta och valfri top eftersom dom öppnade sin 150de butik i Sverige. Det var ganska skoj faktiskt :) Valde en av topparna på bilderna under! Jag köpte en till tunika och en pyjamas :)

Planerna för dagen var att gå på jakt efter en brudklänning, den perfekta till min syster! Jag mamma och sis satte oss i bilen och in till stan. Både vi och hon har den perfekta klänningen i huvet från när vi va i Halmstad. Men vi skulle försöka tänka annorlunda, men det gick fan inte haha!
Vi va på 4 affärer i stan och sen en sväng till Kungälv, lunch på CONDECCO!

Förutom att jag höll på att köra på en cyklist i kungälv så gicck allt jättebra haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback