Vädret

Jag kan inte förstå hur det kan regna i TRE dagar! Det är helt sjukt, man vågar inte ens gå u för sjutton!

Vaknade vid 8 idag, R va precis hemma en snabbbis, drack lite kaffe och softade sen åkte han till jobbet igen! Synd att inte jag kan åka hem på min rast ibland, hade varit skönt!

Ska in till stan snart en sväng, hade inte varit inne på jag vet it hur länge, vill bara kolla läget lite, man kanske har missat något. Jag har inte varit på HM på jättelänge så dit ska jag absolut. Det låter som att HM e värsta grejen haha! Jag jobbar mycket så det blir lite att man inte orkar åka till stan, man köper det man behöver på jobbet!
Ska bli skönt att komma tillbaka på onsdag, är inte bra med för många lediga dagar efter varann, min gräns går vid 3, sen blir man så otroligt uttråkad!

Idag fyller mamma år GRATTIS!! Vi ska dit som vanligt familjen, ska bli skoj förutom att hälften kommer fattas för dom jobbar. Men det gör inget blir skoj iaf :)

Well, nu är det mindre än 1 månad kvar! Jag har inte börjat längta som faaan men jag längtar. Ska bli intressant att se reaktionerna, ,jag kan bara föreställa mig!

Pratade med M igår, hoppas att planerna går igenom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback