Ullared

Herregud, kollade precis på serien gårdagens avsnitt på kanal5 play! Ros Marie herregud säger jag bara, mer än 50 000 bränner hon när hennes familj är där, det är ju helt sinnes! Hon påstår att om man delar upp det på hela året så blir det inte så mycket! Nää inte alls!
Sis ska dit imorgon, hon lär inte handla för 50 men man köper alltid massa saker som man inte behöver. Jag köpte ingenting för 2000 kr sist jag va där, et är otroligt. Man tänker "ah bra o ha, bra o ha, bra o ha"! Man påverkas fan av alla andra också haha, bra att ha något att skylla på!
Jag beställe lite saker, men inget stort eller dyrt, tur är väl det. Tänkte att vi skulle dit efter jul och nyår, när det har lunat sig där, för nu är det väl världens hysteri!

Imorgon ska jag äntligen till jobbet, ingen förstår hur mycket jag längtar!

Nu blir det Hells Kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback