Tillbaka

Min vänner, ni är många som har frågat om min nya grej å bloggen!
Jag håller det hemligt tt tag till, emn jag har kvar denna bloggen! Jag kommer inte på ett bra namn ill min nya blogg, så jag lägger det åt sidan för tillfället!

Det var ett tag sen jag skrev så jag får väl börja från början!

På jobbet har dom varslat 6 personer, 3 av dom är från vår butik. Jag klarade mig, men det känns s surt att detta skall ske när vi har blivi en så bra och stabil grupp! Känns skit rent ut sagt! Önskar att man kunde påverka allt på något sätt. Nu fr vi bara hoppas att vi får tillbaka vår personal!
Jag jobbar på som vanligt, vi har haft halva rea nuså det har verkligen varit fullt ös! Känns dock skönt att vi har att göra, annars vet jag inte hur man skulle klara sig!

Vaccinerade mig mot Svinflu, gjorde ont dom 2 första dagarna, men nu mår jag prima. Riste tog det värre dock, han hade feber och frossa i 2 dagar så det var inte så skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback