MTF Ellos!

Jag har hittat den perfekta klänningen till nyår, den är så fin och så mycket style! Beställde den och sitter som på nålar tills jag får hem den. Ellos brukar vara duktiga på att skicka snabbt så jag fick ett paket för 3 dagar sen. Dock va inte paketet till mig! Nu ringer jag Ellos och ber dom kolla var paketet är! Det kan dom INTE göra, men när jag ber Psten kolla så kan dom inte ens hitta det kollinumret! Hon på Ellos säger att någon förmodligen få mitt paket eftersom jag fått någon annans! Hon va helt kall i rösten och erbjöd inte ens att hon skulle försöka hitta den och lösa det, utan hon säger bara "kan du inte hitta en annan klänning"! Nu sitter jag här helt besviken eftersom jag inte kan besälla den då min storlek är SLUT!

Så nu sitter jag här och kliar mig i huvudet, vet inte vad jag ska göra eftersom jag inte kan se nåon annan klänning som faller mig i smaken lika mycket som den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback