Möte

Det var inte igår jag va på möte, men idag va jag! HSB hade årsmöte för sina medlemmar! Jag kommer in tillsammans med min granne Therese. Vad ser vi om inte 88 vithåriga pesionärer, vi sänkte medelåldern till 70 istället för 80 haha! Dom började med mötet och när det kom till alla nya ledamöter och moioner så höll man på det som varit och behöll det så! Orkar inte ens skriva om det!

Annars jobbade jag 11-17, vi har 25% på hela köpet på Kappahl så det va full rulle md massa städning, man hinner inte med så mycket mer. Helst vill man kunna hjälpa alla kunder samtidigt också, men ibland inser man att det inte går!

Ska stryka lite kläder strax, R ska på julbord imorgon! Så kul att han ska gå, jag har aldrig vari haha, lär inte gå detta året heller! Dom ska vara på Golden Days tror jag om jag inte läst fel! Får han umgås lite med sina kollegor på fritiden, det kan ju alltid vara lite skoj!

Idag hade Mary Kay ett bord på jobbet, dom bokade klasser och så, det verkade skoj så jag bad Petronella kontakta mig så kunde hela jobbet ha kurs samitidigt, hade varit jätteskoj. Eller varför inte samla väninnorna. Jag fick ett presentkort på 200 kr också som man kunde handla för vid klassen! Men jag glömde det på jobbet, hoppas det är kvar!

Nu ska jag iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback