I´m thats star...

....up in the sky!

Sitter och lyssnar på R Kelly, så fina låtar han har! Dessutom gråter jag, för jag har precis hackat lök! Som min kära make sa igår "du är så himla känslig"! Eeh ja det är jag verkligen! När jag tog baconsprutan va jag som mest känslig!

Jag förbereder Sushi och Korv Stroganoff, bra kombination, ellerhur haha!

Provade tunikan som jag köpte igår, men den var inget för mig så jag ska lämna tillbaka den på tisdag! Tror jag ska lämna tillbaka stövlarna som jag köpte igår också, kommer jag använda dom frågar jag mig varje gång jag köper något nu för tiden!?

Hem till mamma sen för att slinga hennes hår, dessutom ska jag fixa allt papperarbete som jag skulle göra för några dagar sedan för R´s svenska medborgarskap, snart blir han en riktig svenne haha! Han skulle dessutom bränna sitt Makedonska pass! Hahaha! Ska bli skoj att se!

Läste att Mogis ska gåpå A-Kassa i 2 veckor, det ska bli intressant!

Oooops nu brinner maten hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback