Vännen från - långt bort

Allt började genom en gemensam vän. Alla tre trivdes i varandras sällskap när vi väl sågs. Man märkte att det var ärligt och genuint, när hade tre tjejer kunnat samsas och ha en så bra relation. Vi var öppna och hade absolut inga hemligheter för varann.

Som jag beskrev innan så föll en a dom bort och det som blev kvar kom att bli den bästa! Jag har egentligen inga ord, eftersom hennes vänskap är otroligt ovanlig. Vi höll kontakten efter att den andra brytit vänskapen. Vi åkte fram och tillbaka till varann, var ute sena nätter och umgicks med en kille som var en god vän till oss båda.
Än idag umgås vi, vissterligen inte lika mycket, men man vet ändå var man har varann och är det något så kan man alltid höra av sig. Det är en trygget i en grym värld som denna!

Vad ska jag säga, jag kommer vara dig evgit tacksam och hoppas att du känner samma sak!

/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback