Sizters

Mamma ringde mig förut och sa "Du kan väl inte skriva i din blogg att varken jag eller din syster skulle tro att du tycker som bra om din lillasyster"!? Givetvis var jag tvungen att förklara mig! Haha!
Har gjort sushi idag, satt med R och åt lite :)

Well..om vi skall återgå till min kära syster!?

När vi va små så "dödade vi varann" som min syster skrev i en kommentar. Det stämmer faktiskt, båda gjorde allt för att en av oss skulle skada sig! Vi brottades i källaren och satte fällben för varann, när hon åker rollerblades ner för en backe så ville hon att jag skulle hålla henne, givetvis släpper jag och hon flyger med huvudet före och ut för trottoarkanten, knäet direkt på kanten och jävlar vilket jack det blev. En annan gång åkte ag och komit upp til 10de våningen i ett hus och nedanför stog Nate och skulle ta emot en nyckel som vi skulle kasta, givetvis tog hon emot den, med pannan! Nyckeln satt fast i hennes panna! Vi sprang ner för alla 10 våningar för att rädda henne! Blodet forsade! Nu är hon återställd, men undrar ni varför hon är loco ibland så vet ni varför ;)

På senare tid så har vi börjat umgås med gemensamma vänner, det innebär att relationen blir helt annorlunda. Lika mycket som vi bråkar så kan vi anförtro oss åt varann. Vi hittar ofta gemensamma ämnen att diskutera, just nu har vi några heta ämnen ;)

Vi vet var vi har varann...så kommer det alltid att vara!

Love u my dear sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback