Lång Vecka

Ja, idag går vissa på helg, andra jobbar fram till söndag! Det är en lång vecka denna veckan, direkt från en vecka semester så jobbar jag 7 dagar! Helt sjukt, men vad gör man inte för pengar, dessutom gillar jag mitt jobb ;)
Idag hade vi en tjej på 8 år som snattade, hon hade stoppat alla småsaker som hon ville ha i sin väska, vi va ju tvungna att anmäla det, men hon och hennes bror grät som sjutton, det skar i hjärtat!

R är och fiskar i 3 dagar, kommer hem på söndag! Nu sittr jag och njuter av tystnaden, har öppnat Zokis bur, men ha fattar inte att det är fritt fram att flyga ut en stund, men det kommer väl!?

Annars har inget annat hänt sen semestern, det är som vanligt. Men en rolig sak är att alla berättade om sol och fint väder, det har regnat sen i söndags, var är "det fina vädret"!?

Imorgon ska tjejerna komma över, ska åka till Willys efter jobbet och handla lite. Ska bara sitta och ta det lungt, vi ska definitivt kolla på möhippan, kanske bröllopet också eftersom det är en tradition haha!

Nate messa precis om stan, men jag ligger så skönt i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback