Kusin!

Kan man vara en hater?! Ja det kan man,j jag an skriva att båd ejag och syrran är haters!

När en person vid varje tillfälle får chansen att påpeka att man är bäst och att alla andra som inte gör på samma sätt som henne är puckade!

Utildningen är vitkig, men hennes utbildning är bäst och hon är så jävla intelligent och intellektuell och hon är respekterad och alla vill att hon ska jobba för dem! Men ändå så sitter hon utan jobb själv.

Hon är envis och hon har alltid rätt.

Därför har jag bestämt att bara säga OK när jag vet att det egentligen är jag som har rätt!


Kommentarer
Postat av: Mams

hahahah...du e la go...att du orkar bry dig o lägga energi på henne:-)))

Dreamteam...wowww det låter nåt det..pusss

2009-05-22 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback