Helgen är förbi

I fredags åkte Riste, Krste, Morbror och några till för att fiska. De va borta hela helgen. Kom hem ikväll med 20 kilo fisk! Har aldrig sett så mycket fisk, god va den också.

Jag jobbade hela fredagen, tjejerna ringde för utgång men jag hade precis dushat och bytt om till PJ´s, med andra ord orkade jag verkligen inte. Gårdagen var planerad sen länge, vi skulle ses hemma hos oss för att titta på möhippan. Dock fanns inget på kassetten så det blev inget av det. Satt istället och snackade tjejsnack och spelade sanning eller konsekvens, men endast med sanning som alternativ.! Det var så himla roligt!
Idag jobbade jag fört på Kappahl och sedan var det några timmar på Liseberg, med andra ord så har jag inte fåttt ut så mycket av min ensamhet haha!

Kom nyss hem från mamma och pappa, spelade Wii medan dom andra åt, jag är så bäst på bowlingen!

Nu ska jag smaska lite Ben & Jerry :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback