Friendship

Givetvis kommer min make före systrar, mammor och alla tjejer i världen, honom kan jag prata om allt med men det är ändå helt annorlunda att få prata med tjejer!

Vissa människor som jag haft i mitt liv har bara varit där för att denna person kunnat utnyttja min vänskap för att komma närmare någon annan. Har man ett gott hjärta som jag faktiskt har så kan man vara otroligt naiv och inte tro på enn sådant antagande som någon sa till mig. Naiviteten har försvunnit och aldrig mer ska jag låta mig luras. Vår vänskap höll inte, precis som min pappa sa från första början, deras vänskap höll inte heller. Så då kan man säga att hon förlorade 2 personer genom att göra ett dåligt val. Denna hon är två personer eftersom precis samma sak har hänt två gånger. Kunde jag inte se mönstret när det började upprepa sig andra gången?! Pucko som jag är?!

En annan person har jag vid mina sida hela tiden, inte fysiskt men in my mind. Är det någon så bara skickar man iväg ett sms man vet att man får svar...fortsätter med hennes historia imorgon!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback