Sitter på vagnen på väg till job

0-66f033e3efd405bb54f48cbf159a283a.png

Kolla varifrån!

Sitter på vagnen på väg till jobbet! Kul! Igår funderade jag på några saker. Varför tror folk alltid att dom är bättre än alla andra? ! Jag tycker att jag är bra och det jag gör är också bra men varför finns det alltid folk som vill överträffa det man gör? Strävar man inte efter att ens ska vara det bästa för en själv?! Jag vet att människor förändras, det är en del av människan. Det har jag helt klart för mig! Men att man ändrar sitt tankesätt och sin personlighet så snabbt kunde jag aldrig ana! Det är 26 dagar kvar till vår resa! Ska bli så himla skönt att få ta av sig alla kläder och njuta vid en pool eller havet! Bara vi två! Nu ska jag byta spårvagn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback