Liseberg 09

Jag fortsätter skriva eftersom som någon skrevi mina kommentarer,det är gött att bara få ventilera lite!

Idag var vi på Liseberg intro för säsongen, jag ska barfa behova men det ska bli riktigt skoj. Ännu roligare om jag och sis står i samma spel nångång haha! Många man kände igen, typ alla eftersom dom nya hade varit där på morgonen! Haha!

Imorgon skall jag jobba hela dagen 9-19. Chefen är borta 2 dagar så jag fick nån extra timme. Ska bli intressant om man blir vice butikschef, det hade verkligen varit skoj och hjälp mig för kommande intervju till but chef utbildningen! Jag är verkligen taggad! Jag hade varit världens lyckligaste om jag kom med, detta är verkligen något jag vill. Drömmen att få ha en egen butik och se den gå framåt!!

Vi har köpt oss ett litet husdjur, en undulat som heter Zoki, han har turcos kropp och gult huvud. Han är liten och tyst! Vet inte riktigt vafrör, men han kanske skäms?! Sover i alla fall mycket, precis som riste bara att Riste inte sover på en pinne haha! Vi får inte släppa ut honom än sa hon som sälde honom, så vi får lugna oss lite!

Om 28 dagar åker vi till Tunsien, det ska bli så skönt!

Sist måste jag säga att DU är patetisk haha!

// Ves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback