Kommentarer

Vad roligt med kommentarer lite då och då med tanke på att jag inte brukar ha någon koll på mina besökare. En kommentar kan göra hela min dag, speciellt om jag sitter hemma och har tråkigt!

Idag har jag varit ledig, åkte till Allum med syrran för att lämna in min mobil som reklamation, eftersom jag nu har haft den på lagning alldeles för många gånger. Innan jag åkte hemifrån såg jag att det fanns ledig tvätt tid, så det har jag också gjort. Lagade lite mat, så jag och Riste kunde äta tillsammans :)

Nu ligger han och snarkar och jag sitter och sms:ar med Linda! Vi stör oss lite! Mn nu kommer det bli andra bullar! Vi kan inte gå runt och vara hjälpredor!

Well...that´s about it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback