Working Girl

Har precis bytt om och fixat mig till jobbet, tänkte jag skulle skriva några rader så ska jag gå och hämta bilen!

Måste berätta en rolig grej

I fredags när jag jobbade på Liseberg så stod jag i Filmhjulet, det kommer en kille till mig och säger "Ursäkta mig, hur vinner man Tv´n". Jag tyckte ju såklart att det var skitroligt ch kunde inte låta bli att asgarva, så sa jag "Detta är Filmhjulet, man vinner filmerna". Senare när jag gick u till lunchrummet och berättar för dom andra så säger dom att det är flera under säsongen som frågat om hur man vinner tv´n. Helt otroligt, förstår man inte FILM-hjulet?

Well, nu väntar en kort arbetsdag 1030-15, resten av veckan blir det nog fullt ös eftersom lilla Baby Amina har kommit till världen och chefen skall vara pappaledig. Så roligt för dom :)

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är väl inte en så himla dum fråga? ^^ Jag tycker inte det är så korkat att tro att man skulle kunna vinna en TV på filmhjulet. Det hade däremot varit korkat typ på Plopp-hjulet och så.



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-21 @ 10:13:55
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback