Lista :)



Lovar du att vara ärlig? Ja, så gott det går


Du heter? Vesna Cvetkoska fd Klimoska

Smeknamn? Vesnic, Ves, Esne

Låt som du lyssnar på när du är ledsen?  Zosto si me majko rodila

Beroende av? Facebook

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är jag, take it or leave it

Hur imponerar man på dig? Spela inte över, det är onödigt

Brukar du skratta för dig själv? Ibland

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag vann Gott & Blandat och chips

Var bor du? Göteborg

Trivs du där?   Mycket

Äger du några converse? Nej

Sprit, cider, vin eller öl?  Cider, sprit, vin, öl i den ordningen

Brukar du bli för full? Aldrig

Vad har du för mobiloperatör?  Comviq

Är du allergisk mot något?  Lök och vitlök

Hur svarar du i mobilen?   Hallå eller Ja, det är Vesna

Vem ringde du senast? Min kollega Lendita

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Bebisen va såååååååå sööööööööt

Antal timmar sömn inatt:  8

Sov du ensam? Nej, med min make

Brukar du komma i tid? Oftast

När mår du bra?  När jag är på semester med Riste och vi njuter av varandras sällskap

När blev du fotad senast?  När vi va i Tunisien

Hur känner du dig nu?  Seg

Vanligaste färg på dina kläder? Svart

Vad saknar du? En lång semester

Hade du en bra kväll igår?  Ja det tycker jag

Favoritdryck på morgonen?  Vatten

Rakar du benen?  Vadå, brukar man det? ;)

När brukar du oftast gå och lägga dig? Vid tolv/ett

 Är du blyg? Ibland, men ytterst sällan

Sysslar du med någon idrott?  Ja...

Vill du hellre ha mail än brev? Mailet går fram snabbare, slipper vänta

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Definitivt

Har du spytt offentligt?  NOPE

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ragga

Är du nöjd med ditt liv? Ja, men allt kan alltid blä bättre

Är du bortskämd? Ja :)

Vad gör du i morgon?  Jobbar 9-19

Vad är det värsta du vet? Någon som tror sig, alldeles för mycket

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  Allt från 50 kr till 1000kr

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Blondinbella, hon är ung och bevis på att man kan uppnå det man vill

Vad längtar du till? Sol, vamos a la playa

Har du bra vänner och äkta vänskap? Få vänner men väldigt nära

Vad använder du för shampoo? Clerasil

Vad är det finaste du fått? Världens bästa man :)

En speciell dag du minns? Bröllopsdagen 080719

Tycker du om någon just nu? oo ja

Du samlar på? Guld

Gröna eller röda äppeln? Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma, syster eller min man

Gillar du golf? Jag bor i Ghettot

Vilken tid gick du upp idag? 8.45

Har du sovit i din egna säng inatt? Självklart

Har du strumpor på dig nu? Nej

Är det okej att gråta? Absolut

När grät du senast? Ett tag sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa

Bär du glasögon eller linser? Glasögon ibland

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Vid 9

Har du piercing? Öronen

Vill du gifta dig? Avklarat

Vill du ha barn? Ja

Solar du ofta? När jag är på semester

Är du bra på att laga mat? Ganska

Är du flygrädd? När jag tänker på alla olyckor JA annars NEJ

Hur vig är du? Flodhäst?!

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten med is

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry

Tror du på ett liv efter döden? Kanske

Tycker du om sushi? Gotti

Vad äter du helst när du ser på film? Morot

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja i 26 år

Har du tandläkarskräck? Jaaa (ryser)

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll

Vilken ögonfärg har du? Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, när jag och min man flyttade från mina föräldrar

Röker du? Nej

Hur ofta tränar/motionerar du? Mer sällan

Senaste låt du hörde? Minns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback