Studenten

Jag minns tillbaka på min student, nu har det gått 5 år! Helt otroligt vad det går snabbt! Jag minns exakt hur det var när vi satt i Aulan och väntade på attt få springa ut, jag tror inte att någon har uppnått den ljudnivån! Utspringet var bäst, familjen och vännerna väntade utanför och sdan blev det ngra rundor på stan. Mottagningen hemma var ännu bättre, Spase hade tagit med sig mixerbord och all dj utrustning inklusive megahögtalare, det va så grymmt! Studntefesten va på Madison (nuvarande park lane), jag och Maggan var där och ägde!

Igår va vi på årets enda student, det va skoj och otroligt lyckat! Men jag menar kan det bli annat när Makedoner är i närheten haha!

Idag blir det jobb, dock bara 15-19 men det räckel väl en dagsom denna!

Nu ska jag göra klart maten!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback