Ljummen kväll

Trots att klockan är 2330 så är det fortfarande varmt som sjutton, speciellt inne i lägenheten. Vid 20 tiden satt vi 10 vuxna där inne och firade R´s födelsedag, varmt var det, det kan jag lova.
Blev lite snacks, kaffe och god tårta som jag själv gjorde. Marängbotten med björnbär, jordgubbar och riven mjölkchoklad. Kan inte bli bättre ;)

Imorgon jobbar jag 8-19, sedan är äntligen dagen kommen då jag ska vara ledig! Tisdagen ska jag föst SOVA ordentligt, tror jag bokat ti för tvätt också och mamma vill gå på bio, så jag ska se om jag kan få ihop allt :D

Nu stter jag på balkongen och äter en isglass a.k.a pajpajs när man va 7-8 år haha det var tider det!

Well, nu ska jag surfa runt lite och sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback