Jobb jobb jobb

Flera på jobbet är på semester, så då blir det mycke jobb för de som är kvar. Har jobbat nu många dagar i streck, ha glömt räkna. 9-19. Det blir bra pengar, men jag skulle inte tacka nej till två lediga dagar.
Just nu är det mycket i butiken också, skain en timme tidgare imorgon eftersom tjejerna inte hann med allt idag, det är fullt försteligt, kul när alla kunder provar och inte hänger tillbaka sina plagg. Visst ag jobbar där , men det måste u fnnas en gräns.

Efter att jag slutat åkte jag och handlade, ser lite mer påfyllt ut i köket nu. Hade så tråkigt hemma så jag och R tog en sväng till Liseberg. Spelade lite, tog en promenad och åkte hm igen. Skönt att få komma ut lite bara! Jag vann en Paradis och lite chips, kvällen är räddad! Haha!

På söndag fyller R år, hela 24 år! Lammkött! Vi ska ha folk hemma, me tänkte ine köra med värsta bjudningen. Ska gör två marängtårtor, med jordgubbar och björnbär och choklad :) Jag tror den kommer uppskattas :) Det gjorde den sist i alla fall. TÄnkte ge ig på att göra en egen princess, men jag har inte tid eftersom jag jobbar på söndag också.
Köpte R¨s present idag, första va iden att vi skulle gå ut och äta skaldjur, men dom kostr mer än vad guld kostar så jag sket i det :) Skriver på söndag vad jag köpte, vem vet vart internet tar R nästa gång han är inne haha!

Morfar mår bättre, det var skönt att höra från någon som har träffa honom. Hans mun är lite sne bara, men skit i munnen bara han mår bra, det är det viktigaste för mig!

Kollar på lite resor, tänkte det skulle vara skönt i oktober, men jag tror vi ska satsa på en sista minuten, nu är allt så himla dyrt!

Nu ska jag plocka in allt från balkongen och så bör det av till sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback