Jobb

Sitter hos mamma på jobbet och "håller ställningarna"

Hon är på möte

Senare ska jag till Kappahl och lösa av rasterna, jag känner mig så himla hjälpsam idag yehuu!! Hur kommer det sig att man inte känner sig hjälpsam ibland.

Har ni inte känt vissa dagar att man bara är trött på allt och alla. Man försöker dra på smil-banden men det går inte, det sitter som fastsytt där det sura grinet! Man hejar och pratar, men man hör sig själv vara så himla falsk mot alla. Så känner jag ibland, jag vill verkligen ha bra dagar hela tiden, men jag har väl visat att jag inte är mer än människa! Jag jobbar på ställen där man träffar människor dagligen....

....nu ringer tidsbokningen

.... dom la på

Well, som sagt jag träffar människor

nu ringer de igen

Tillbaka till att träffa människor, dom har väl också känt ibland att dom inte orkar vara schyssta och trevliga, jag kan ju inte vara helt ensam om denna känslan?!

Idag är en bra dag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback