Gäng

Hur mycket man än tjatar på alla arbetsplatser om att det inte skall förekomma någon gruppering så finns det alltid det. Medvetet eller omedvetet. Man drar sig alltid till de personer man kan jobba bättre ihop med och sama personer trivs man med i sällskap. Sedan så försöker man ara förnuftig och dra med sig alla i gruppen så man blir ett bra team, tyvärr funkar det inte alltid. Det finns de som tycker om att jobba ensamma.

Idag har jag jobbat och tvättat. Imorgon ska vi ha gäster efter att jag jobbat så jag ska fixa lite tilltugg tänkte jag, vet inte vad bara! Men det kommer jag väl på imorgon!

Funderar på om man ska sova, börjar jobba 1030 imorgon, inte så tidigt dock!

Kommentarer
Postat av: Danijela

meeeze .. kobasica, sir .. tandpetare på toppen.. i to je to hahaha

2009-06-06 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback