090630

Idag har ag varit ledig hela dagen. Började med att vakna kl 8.30 men jag vet inte riktigt varfär, eller jo det vet jag. Det har blivit en vana att vakna tidigt och då kör man på det när man är ledig också! Helt otroligt, för jag lade mig sent igr med mening, just för att jag ville sova idag men det sket sig!

Skulle in till stan med Ance men det blev ändrade planer så hon kom hit istället, vi satt på balkongen och fikade, alltid lika skoj att ses, spelar egentlien ingen roll var vi sitter. Finns alltid massa att prata om och ny saker som man kommer på :)

Va på bio med mamma också såg The Proposal, så gullig film! Jag tyckte verkligen om den!

Imorgom jobbar jag hela dagen, funderar på att ta ledigt på lördag, vara med Riste kanske åka till stranden. Det hade varit himla skönt. Eller önskar jag bara, det börjar bli kyligt ikväll, blåst hela dagen. Är sommaren förbi?! Hoppas verkligen inte det, vi har förtjänat fint väder!

Kollade med morbror förut efter att hyra stuga nånstans, men det är så svårt att hitta ett datum som passar alla, olyckligtvis kommer vi säkert inte lyckas med att hitta datum heller, men man kan ju hålla hoppet uppe :)

Jag funderar på att jag fyller 25, vill ha en liten fest och när jag räknar på det så blir vi MINST 30 pers, gamla unga och alla blandade. Men jag får se hur det blir, någon kanse bjuder på en resa så då kan jag sluta planera haha!

Well, nu sitter jag och lyssnar på Hells Kitchen och sitter på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback