Update

Det är fullt ös på jobbet eftersom flera har varit på semester samtidigt. Jag jobbar 9-19 nästan varje dag, det är ju bra eftersom jag får bra lön men samtidigt väldigt segt eftersom man är på jobbet mer än vad man är hemma. Men så är det, man måste offra lite ibland för att vinna ngt.

Nästa vecka blir ordningen återställd, på fredagen är min sista dag sedan har jag 10 dagar semester. Det ska bli skönt eftersom dt inte var planerat så, men jag tror det är bra att vara ledig lite.

Idag har jag slutat kl 14, R trodde inte det var sant. Jag tvättade och så åt vi middag hos mamma och pappa.

Det var en kund idag som hittade en plånbok, hon kom och lämnade den till mig i kassan och lade undan den utifall ägaren skulle komma tillbaka. Efter en stund kom mamman till tjejen som lämnade in den och började gorma om varför ja inte tagit hennes dotters namn och telefonnummer. Jag sa att det ine behövs eftersom ägaren säkert är i närheten och det nu är vi som har plånboken. Hon skrek och upprepade sig flera gånger, jag sa igen att jag inte behöver numret.
Efter 2 minuter kommer ägaren till plånboken, jag kollar hennes ID så allt stämmer och hon fick tillbaka den.
Jag tror mamman till flickan trodde att hon skulle få ngt av ägaren om jag sa till henne att det var någon som länade in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback