Party

I helgen hade vi besök från Skåne, Mare och Nikola va här och det var en otroligt rolig helg, båa är så sköna så det är helt sjukt! Dom kom i fredags ganska sent eftersom jag jobbade, vi satt och åt, tjötade och umgicks. Lördagen hade vi planerat för stan och Liseberg, men det blev bara stan eftersom det regnade. Shoppade lite och sedan satte vi oss på HardRock och tog ngt att dricka och lite nachos :)

Söndag såg det ut som att vädret blev bätt och innan de kte hem så tog vi Liseberg, jag ch Nikola åkte Balder, stackaren trode attdet ine va så farligt, jag har aldrig sett en så skräckslagen min som hans när vi åkte ner för backen! Herregud, men roligt var det!

Efter att de hade åkte hem gick vi hem till mamma och pappa en sun och va där och tog det lungt bara, det va skönt faktiskt.

Gick hem vid 19 och då fick jag för mig att jag ville ut och festa lite, Riste va trött så jag gick med syrran, Aida och Sejla, det var en skoj kväll, helt lugn och sansad!

Nu sitter jag hemma och ska börja städa undan från helgens bravader.

Kommentarer
Postat av: issa

:)

2009-07-20 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback