Hej då 2008 - Välkommen 2009

Då var även årets sista dag förbi. Vi var samlade hos mamma och pappa. Hade massa god mat, bla bakad potatis med massa olika röror, snittar, rökor, kräftor, bröd, glass ALLT! Tack mami och sis :)
12-slaget kollade jag och mamma på Malmsjö RING KLOCKA RING och sis med grabbarna var ute och förberedde  raketerna, det var verkligen mysigt och jätteroligt, nyår är bara överskattat, det va lika skoj att vara hemma!

Well, ett helt år 2008 vad har egentligen hänt, jag borde skriva något om varje dag i en dagbok, bara så man kan komma ihåg lite av sitt liv. Jag tänkte köra en lite re-view!

* Vårt bröllop förbereddes för fullt, jag fick min klänning i februari tror jag, kände mig som en prinsessa.
* Mina flickor fixade en möhippa till mig, så glad och tacksam, älskar er
* Jag och Riste hade 2 års firande
* Vi bilade ner till Makedonien
* Bröllopet blev en succe
* Sis och Kc förlovade sig
* Fast jobb på KappAhl
* Köpt lägenhet

2009 kommer bli bättre, vi ska åka till Tunisien och förhoppningsvis en till resa, kanske makedonien kanske inte

Well, det var allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback