090102

Vaknade lite senare idag, kände att jag verkligen behövde det. Jobbat så mycket sedan september så tröttheten visar sig först nu. Man blir lite snurrig. Idag jobbar jag också, men bara 4 timmar, ibland känns det onödigt. Så onödigt att jag tom ska åka vagn. Det händer inte ofta haha!

Messade hela kvällen med Meri igår, jag blev så jävla arg. Varför ska man falla för idioter varje gång man tror att det är rätt. Han må vara min kusin men det skiter jag fan i han betedde sig inte bra!

Imorgon ska vi ha lite gäster och på söndag tänkte jag att vi skulle hälsa på Suze, jag tror bebisen är på G nu, jag hoppas verkligen det. :) Mamma ville att vi skulle åka till stan imorgon, så det blir nog en liten tur dit också :)
Jag ska nog lära mig blogga från mobilen!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback