XLNT samtal

Inom företaget har dom gjort så att man skall jobba två dagar i butik, gäler alla de som jobbar på huvudkontoret. Vldigt skoj tycker jag eftersom de får en inblick i hur det är att stå i butiken och de får se sina plagg som e designat osv.

Igår hade vi besök från en kvinna som var chef på XLNT och Acc avd, jag blev otroligt glad eftersom jag handlar mina kläder på XLNT (stora storlekar). Hon undrade vad jag tyckte och hur jag uppfattar kunderna som är hos oss och vad de tycker om kollektionen. Vi diskuterade fram och tillbaka, hon avslöjade lite guldkorn som kommer till våren. Allt lät så himla fint, så jag trr det kommer bli en dyr vår för min del haha! Som om vintern va billig!
Det är alltid skoj med chefer som lyssnar och vill höra ens tankar.

Idag är jag ledig, ska laga mat och baka något men jag har inte bestämt mig för vad äN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback