Luftslottet

Var å bio igår med mamma och Sis! Såg på sist filmen av Stieg Larsson. Ni vet hur man är, har sett dom två första och nu förväntar man sig världens grej av den sista filmen! Men ooh nej! Den va sååå låååång och dom drog ut på allt så mycket, man väntade bara på att dom skulle komma till saken. Jag rekommenderar den bara för att det är den sista, men annars hade jag faktiskt inte gjort det! Tyvärr!

Jobb idag kl 15-19 så det är en gansk soft dag, jag gick dock upp kl 8 för att tvätta! Det var väl sådär koj! Nu är det fan inte mycket kvar till det jag, mamma K och N väntar på :D ska bli så himla roligt!
Dock är jag fortfarande besviken för klänningen, men nu väntar jag på att den ska komma från en annan sid som jag hittade den på!

Blir inget tradiotionellt julbord med jobbet iår, tar en restaurang där vi kan välja vad vi villl äta själva. Mycket också för att tjejerna ska sluta! Blir så ledsen när jag tänker på det eftersom vi är en så himla bra grupp! Åh! Men vi får se va som händer, det ultimata hade ju varit att de får komma tillbaka pga av att det finns många som ska sluta eller vill göra något annat!

Well, nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback