Uppskattning

Dom senaste dagarna har jag fått många fina ord på min blogg. Man blir glad av att läsa detta och man får mer energi att skriva, specielt när det har varit torka på idéfronten ett tag! Jag skall försöka uppdatera bloggen med något intressant varje dag. Varför inte en händelse från jobbet! Dagens händelde kan jag kalla inlägget haha! Jag skrattar varje gng något händer på jobbet som man egentligen borde bli arg för. Det kommer s¨å många dumma frågor så jag ibland börjar undra vilken planet dessa människor kommer från! Katastrof!

Slog upp Kappahls senaste kollektion Vintage Stories på Google. Det var roligt att läsa alla bloggares kommentarer, alla är positivt överraskade. Jag tycker att många av plaggen är jättefina, men de är i så ljusa färgr, är man inte solbrännd som skull jag i ala fall bli kritvit! Men jag köpte ett par örhängen, armband och en brosh ur kollektionen i alla fall,
Imorgon ska jag shoppa lite till, en baddräkt til Tunisien! :) Ett par byxor också, älskar svarta jeans och dessa är på rea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback