Sanna Repliker

Vissa repliker som finns i filmerna är inte bara sanna i filmen, dom är riktiga i verkliga livet också. Tänkte på det förut, det jag tänkte på mest är "Everythng you sau and do can be used against you". Detta innebär att hur snäll du än är och hur mcyket got du gör, så kan ändå någon använda det mot dig! Helt jävla sjukt!

En annan sjuk sak är tjejen som det står om i tidningen, 20 år och mördad. Hon gick på Utmark samtidigt som mig, jag vet mycket väl vem hon är. Det är helt jävla otroligt. Denna killen som är anklagad, hur jävla påverkad och förbannad och llt vad han nu kan ha varit så kan han inte ha ett enda motiv till att döda den stackars tjejen!! Sorgligt är att man förmodligen aldrig kommer att få veta sannningen om va som egentligen utlöst hela detta scenario! En sak vet jag och det är att han förtjänar att ha sin bild på alla spårvagnshållplatser! Samt att torteras, så det gör riktigtjävla ont!!

Var i Borås imorse med Riste, han gjorde teoriprov, men tycker gick det inte så bra :( Men det blir bättre nästa gång :)

det va väl allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback