Partyprinsessa

Jag har alltit tyckt om att festa men jag har aldrig varit en riktig partyrinsessa. Mina favoritfester är Makedonska efter det kommer alla former av balkanfester. Jag började gå på Makedonska festivaler när jag va 14-15 då var en liten tjej bland alla vuxna, de vuxna va 18+. Fram till för ngot år sedan så missade man inte en enda fest, det var ju tabu att missa. Man skulle bestämma outfit och smink och allt skulle vara perfekt. Det fick inte vara en outfit som man redan hade haft på sig en gång (nte för att man är bättre nu), men outfiten skulle vara snygg inte vulgär.

Om man jämför detta med dagens fester och framför allt tjejer, allt laneras man planerar tom att bli så jävla full, outfiten skall vara  vulgär, ju mer uringad och naken desto bättre. Killarna ska ju ha något att kladda på. Detta är alltid 15-16 åriga tjejer. Det roligaste är att tjejerna blir fulla och då tillåter dom killarna att kladda, men även om de inte är fulla så finns tuttarna uppe vid hakan för att killarna ska ha något tt titta på. Var frsvann den makedonska tjejen som var classy, hon fanns där för 4-5 år sedan, tänk vad stor skillnad det är! Jag blir fan mörkrädd!

Föräldrarna till dessa tjejer, säger dom inget när de ser sina barn gå hemifrån till festen eller är det som jag tror, de klär sig i något annat hemma men gr över till en kompis för att byta om?! Ingenting förvånar mig!! Tyvärr

Kommentarer
Postat av: Anonym

JG VET KÄNNER PRECIS SÅ JAG MED, NÄR BLEV DET COOLT ATT SLAMPA UT SIG PÅ DETTA SÄTTET, DET HEMSKA E ATT DET KOMMER SÄKERT BARA BLI VÄRRE MEN JAG SKYLLER PÅ MTV OCH USA

2009-04-14 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback