Mami, Mami

När du skriver i mina kommentarer, skriv ALDRIG "bara jag"!! Du är inte "bara"!!! Du är ALLT!

Idag skrev jag mitt kontrakt på jobbet som ställis :D 1 å´rs kontrakt, känns bra :D

Dagens händelse är att en kvinna handlar av mig, köper två t-shirts, paketpriset är 199 vilket ajag förklarar, samtidigt frågar hon om hon kan anv sina rabattkuponger, jag säger att det inte funkar eftersom det redan är ett erbjudande. Jag ser på henne att hon inte förstår, men hon betalar och går,
Efter 5 minuter kommer hon tillbaka och frågar varför det blev 223 kr (hon köpte ett paraply också). Jag förklarar snällt att dom kostar 199 kr för två st, hon tittar på mig som om jag vore ngt jävla ufo. Så börjar hon prata om sina rabatter och jag förklarar igen att dom inte kan kombineras med andra erbjudanden. Efter att hon varit tyst och tittat på mig i 4 minuter så säger hon "Jag förstår dig inte" och blir sktsur! Det är väl inte mittt fel att hon inte förstår svenska?!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback