Full rulle!

Idag vaknade jag vid 06, gick upp i ett ryck åt frukost och förberedde allt som skulle tvättas! Slängde i lite kläder i maskinerna och sedan bar det av till Willys! Det bästa jag gjort hittills är att åka och handla kl 8.30, var klar där kom hem och fixade maten och ner till tvttstugan. Nu väntar jag på att kläderna ska torka och sen kommer det värsta VIKA KLÄDERNA!!! Det räcker när jag viker klädr på jobbet tycker jag, ska s om jag kan anställa någn som kan vika dom!

Vår kära fågel Zoki har ag släppt ut lite, han har satt si på sin plats på en av ramarna! Igår gjorde han NR 2 bakom ramen haha, Riste flippade såklart! Haha!

Mamma erkände prcis att jag har rätt som vanigt haha!

Igår fick jag använda min nya titel Biträdande But Chef :) En man från Arbetsförmedlingen som ville träffa ansvarig i butiken. Det var jag igår så det var skoj, jag tycker att jag var duktg :) Även om han störde mig mitt i maten! Haha!

Jag ska köpa lite berlocker till mitt Pandora armband :) Idag ska jag köpa ett par byxor och baddräkten som jag kollat på. Grannbutiken i Angered säljer fina smycken och klockor! Har sett ett par "Chanel" örhängen, ska köpa mig ett par :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback