Full Rulle

Vaknade kl 9 imorse, gick ivög till Maria för att fixa mina naglar. Blev svart glitter och på varje ringfinger nagel står det Dior :) jag älskar dom så mycket att en kant gick av! Fattar inte hur!!
Kom hem och slänge i 2 maskiner med tvätt, har precis hängt upp dom och nu tvättar 2 makiner till, jag hoppas att jag ska kunna tvätta lakanen också, men som det ser ut så skiter det sig! Får göra det när vi kommer hem!

Jobbar 1630-19 idag, bara fö stänging, känns helt okej. Imorgon öppnar jag och på eftermiddagen jobar jag på Liseberg :)

Söndag åker flyget kl 6!! Jag ska börja morgonen med skumpa har jag bestämt. Från att jag sätter mig å planet så ska jag leva i lyx :) Jag ska ta All Inclusive på allvar ;)

Kommentarer
Postat av: Vesna

Lycklig resa och hoppas ni får de ännu bättre än vad ni förväntar er! Kommer sakna och läsa din blogg, (för jag antar att du inte ska sitta och blogga på din semester :P )



Ha det bra tjejen!

Kram Vesna

2009-04-24 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback