Framtiden

Nu har jag precis kommit hem från den viktigaste intervjun i mitt liv. Min framtid ligger i deras händer, jag har levererat och det är deras jobb att bestämma. Jag var mig själv, jag var nervös men framför allt var jag otroligt glad! Det var som H hade sagt, de är själva inte mer än människor men de kommer också att grilla dig lite.

Som vanligt på intervjuer gällande arbete och skola så kom den eviga frågan upp "Vem är Vesna?". Jag svarade mitt bästa och det kändes som att det gick hem. Fick även en del frågor om hur jag är som ledare och hur andra ser mig som ledare. Jag vill givetvis uppfylla kravem som andra ställer på mig det innebär att så som adra ser mig, det r så jag ser mig själv också, om inte detnu är så att dem ser mig på ett otroligt kostigt sätt.

Nu ska jag lämna detta bakom mig 3 veckor och fokusera på min och Ristes kommande semester. 1 vecka i Tunisien. Det skall bli så otroligt skönt att bara få lämna Sverige och inte tänka på något. G från rummet och komma tillbaka och sängen är bäddad, att slippa laga mat! Vi bokade All Inclusive och det tycker jag att vi verkligen ha förtjänat!

Jag har börjat fundera på Makedonien, det hade faktiskt varit så himla skoj att åka denna sommaren, få gå på bröllop och njuta av Ohrid. Så mycket som man kan njuta då förstås! Men vad är väl en bal på slottet som Askungen säger haha!

Vidare en annan tanke som jag skrev om för ett tag sen. Varför kan inte folk vara glada för ens framsteg!? Mamma var så glad, Riste var ännu gladare och min Sis va superglad, även många av mina vänner. Men andra människor som man träffar varje dag var inte ens generösa med ett Grattis. Jag är nu Ställföreträdande Butikschef och alla uppgifter om det innebär. Jag kommer ge mig in i leken helhjärtat sen om folk inte gillar det så kan dom fundera lite...

Well, jag ska sätta mig lite på balkongen nu! Skriver mer alldeles strax!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL GRATTIS TILL FRAMGÅNGARNA

2009-04-14 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback