En tanke

Hur kommer det sig att många människor som läser på universitet och högskola tror att de är mer värda och har högre status än andra? Jag har fåt höra från flera håll att vänskap har runnit ut i sanden pga av att en person går på högskolan och är välutbildad, den andra vännen i fråga är bara en arbetare! Jag blir så himla trött, för fram till igår hade ingen av dem jobb och nu plötsligt så är denna viktigare! Alltså från att ha varit bästa vänner till ingenting. Jag förstår inte, värdesätter man inte sin vänskap och det man haft?! Kanske bara är jag som tycker det är konstigt!? Ska kanske avsluta min vänskap med lite folk eftersom jag är Ställföreträdande Butikschef! Vad säger ni?

Dagens händelse var när en kund är inne i butiken, hon plockar bland kläderna och hänger det hon gillar i sin hand. Hennes barn sringer ut ur butiken, hon springer efter med kläderna i handen och larmet börjar tjuta utav bara fan! Hon ställer sig frågande innanför larmbågarna och säger "Varför piper det"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback