Bra Dag :)

Efter att jag tvättat imorse och packat lite så åkte jag till jobbet, jag skulle vara med och stänga eftersom det är KappAhl Dagar, 25 % på hela köpet, man kna ju bara tänka sig hur mycket folk där va :)
Kom hem och plockade in kläderna från torkrummet, det mesta ska ju med till Tunisien. Jag har packat allt nu tror jag, jag tog inte med mig så mycket so jag trodde jag skulle ha. Massa saker kvar hemma som jag ville ha med mig. Jag packade ett ombyte för varje kväll och sen vanliga vardagskläder för att ha till stranden eller om vi vill gå på marknader eller så, slappkläder med andra ord.

Vi ska ju åka och jag är så himla glad, jag är dock lite orolig för R, han är otroligt flygrädd, tycker så synd om honom. Förut märkte jag att min tand gått sönder, så jag vet vad jag ska göra dagen efter jag kommit hem från semester haha! Tandläkaren som jag hatar, fii fan!

Imorgon är det jobb hela dagen, ska bli skoj att lära upp n¨ågon ny på Liseberg, vet inte om jag ska göra det, men jag vill gärna :)

Har ni tänkt på hur stökigt man har det hemma när man packar, jag som städade igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback