Snark

Riste ligger och snarkar. Jag vaknade för en stund sedan. Tänkte göra en brakfrukost, men allt hinner ju stelna tills han vaknar.

Vujna vlle komma hit idag för att se var vi bor och hur vi har det. Ska bli kul, bara Riste vaknar nångång. Vi har inte planerat någon inflytningsfest än, men jag tror det kommer. Ska köra en middag för familjen och resten lite meze och mingel. Men det får bli när jag slutat jobba på Liseberg och när vi har fått upp gardiner!

Jobbar idag 15-2030, det är ganska lungt, dessutom regnar det ute så jag tror knappast att det blir någon succe! Träffade Kire från Malmö på Liseberg igår av alla ställen, man träffar verkligen ALLA där. Det va skoj, fick se hans fru också.

Annars inget annat roligt. Riste har ett nytt jobb på G, vi får hoppas att det är något bra. Vad går upp emot att ha ett heltidsjobb som man går till 5 dagar i veckan. Imorgon är det måndag, då får vi veta :)

Well, that´s about it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback