Det är här - Klänningen

Jag fick min klänning efter mycket om och men. Åkte och hämtade den med mamma. När jag såg den blev jag tårögd! Den var inte långt ifrån perfekt! Behöver fixa axelbanden bara opch en hake på rumpan för att släpet ska kunna hållas uppe på ett snyggt sätt. Till klänningen köpte jag en lång slöja till rumpan ungefär! Syr en väska helt själv, får se hur det kommer gå bara!

Zlate och Tanja har fått en Anastazia, Vesna och Dragan en Leo och Suze & Alek ska också ha en lite Dimoski/Dimoska, så himla gulligt!

Väntar på svaren frö inbjudan till bröllopet, det är inte speciellt många som har svarat! Men dom har ju 1 månad kvar på OSA datumet. Får se sen hur vi gör, känns segt att behöva ringa alla! Jag vet dock att Maggan inte ska komma och det är inte så roligt!

Festivalen imorgon, ska åka med morbror, moster, sis och Riste. Suze och Alek ska också dit förhoppningsvis så det ska bli en rolig kväll! Ska göra mina naglar imorgon också!

Well gotta work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback