Stress

Klockan ar 23:10 det ar tva dagar kvar till vart brollop! Nerverna har borjat visa sig, eftersom allt jag blir tillbedd att gora glommer jag bort. Vi fick idag tag pa Kumojte, for att andra och kolla med tiderna! Nu maste jag andra tiden hos min frisor, far dra dit kl 10 istallet for elva!

Fick ett jattefint BVLGARI halsband av min mamma idag, massa alsk till henne!

Imorgon kommer Meri och Dani till Ohrid, jag ska ut med dem ar det meningen, typ som en mohippa men har i Ohrid och inga utkladningar! Men just nu kannes hjag stressen i kroppen och jag vet inte vad jag ska gora! Hade ju varit skoj att ga ut och kaka alla tillsammans inkl Riste.

Skulle hamta en klanning som skulle sys upp idag, men det sket sig for den var inte fardig!

Fredag ska jag fixa min ogonbryn, dom e bush nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback