REA-Shopping

Hello!

Idag tog jag med mig Issa och Karro när jag och Ance skulle göra stan! Hade inte träffat Anna på otroligt länge, det kändes bra att bara få vara. Vi tog oss till Avenyn först, skulle köpa lite saker på Kappahl som hade hängt undan väldigt länge. Bland annat till Suzes kommande bebis och lite födelsedagspresenter till Issa och Karro, men nu när jag tittar på dom konstaterar jag att de kommer bli för små för tjejerna! Får be dom prova och skylla på att dem är till någon annan!
Bebiskläderna blev bruna, det är en neutral färg tycker jag, blev en vinteroverall, byxor, tröja, tshirt och en stor badhandduk med luva på.

Sålde mitt kit med gele och uv lampa på Tradera, ska skicka iväg det imorgon. Köparen kommer bli nöjd, det var skitbra, bara jag som inte kan hitta tid för att fixa mina naglar! Bättre att jag går till Marija så får hon fixa dom!

Imorgon skall jag jobba, övermorgon likaså och så skall jag tvätta på nyår. Vafan det är överskattat så vad gr det att jag ska tvätt, ska hem till mamma och pappa. Vi ska käka middag och bara umgås. Ska bli roligt. Kanske drar till mormor efter midnatt om dom inte har lagt sig innan dess haha! Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig på nyår, men det kommer väl får gräva lite i garderoben!

Hade världens kund igår! Fy va arg jag blev. Det värsta är att kunden alltid får rätt till sist, hur mycket man än försöker kämpa för företagets bästa! Pucko!

Well, dags att checka ut :)

Kommentarer
Postat av: karrrooo

hehehehe det var roligt :) :D

2009-03-01 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback