Snart snart

Birgitta ringde igår om min klänning! Den skickades i torsdags så den borde vara här i dagarna! Efter det stron DIET haha! Jag e helt nervös, tänk om den inte är bra! Uhhh nervös!

ikväll kl 17 börjar jag på Liseberg, så nu är det två jobb! Familjedag idag, kick off imorgon och lördag är det premiär! Ska bli jävligt skoj faktiskt! Det bästa är ju att man är ute hela tiden! Här på sjukhuset hinner man aldrig gå ut, så fort man gör det så kommer det någon och vill fråga något!

Fick inbjudan av Mare och Nikola för nån dag sen, så jäkla ledsen att vi inte kan gå, jag hade verkligen sett fram emot det! Tyvärr går det inte att lösa heller hur mycket man än försöker! Bisse ska gifta sig samma dag, det ska också bli jätteskoj!

Annars inget annat nytt!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback